
JASNO is het bedrijf dat de shutter in Nederland introduceerde en staat inmiddels bekend om shutters en jaloezieën van tijdloze kwaliteit. Maar in een markt met sterke concurrentie, waarin prijsvechters en webshops steeds zichtbaarder worden, was het tijd om opnieuw positie te claimen. Niet harder schreeuwen, maar slimmer communiceren. Niet "producten pushen", maar het merk JASNO laten voelen: vakmanschap, rust en een keuze voor de lange termijn.
Samen met het marketingteam van JASNO werkten we aan een schaalbare, data-gedreven marketingstructuur. Met merkverhalen, tactische campagnes en een stevig fundament in SEO en advertising.
De uitdaging lag in twee richtingen:
Daarbij moest marketing niet alleen zichtbaar zijn, maar daadwerkelijk bijdragen aan het commerciële funnelresultaat.
Strategie
We ontwikkelden één overkoepelende contentstrategie. Een kapstok die het merk herkenbaar, menselijk en tijdloos maakt, toepasbaar van awareness tot conversie. De Google Ads stategie werd aangepast wat zorgde voor een daling in CPC en verhoging van het conversieratio.
Zowel de passieve als de actieve doelgroep wordt op het juiste moment in de klantreis getriggerd. Alles wordt live bijgehouden in een dashboard voor het MT.
.jpg)
We zien dat JASNO niet alleen meer mensen bereikt, maar vooral de juiste mensen. Bezoekers komen nu met meer interesse, meer inspiratie en vaker met een concrete vraag. Dat zorgt voor een natuurlijke groei in brochure- en kleurstaal-aanvragen én meer adviesgesprekken met minder kosten.


Dat kan. Wij komen graag langs om de mogelijkheden te bespreken en koppelen hier altijd kosteloos een voorstel aan. Zo weet jij altijd waar je aan toe bent, en zit je nergens aan vast.