In samenwerking met onze partner, CIP Marketing, verzorgden wij de merkactivatie rondom de nieuwste adidas voetbalschoenen op de Open Dag van Ajax en Standard Luik, van concept tot executie. De activatie diende in staat te zijn de schoenen te testen, een link met snelheid te hebben en honderden kinderen per uur te kunnen activeren. En dat binnen 2 weken: GO!
De vakantie loopt op zijn eind en het begin van het voetbalseizoen staat voor de deur. En dus is het voor veel consumenten tijd voor nieuwe voetbalschoenen. Een belangrijke periode dus, helemaal als je als merk ook nog eens de nieuwste X Crazyfast lanceert én de mogelijkheid krijgt om te activeren tijdens de Open Dag van Standard Luik en Ajax. Dan rijst de uitdaging: Hoe krijgen we de nieuwe adidas X Crazyfast aan de voeten van zoveel mogelijk kinderen tijdens de Open Dag van Ajax en Standard Luik?
Testen is beleven en testen is overtuigd raken. Zodra deelnemers bij de adidas Crazyfast activatie aankwamen stonden zij direct oog in oog met een ware adidas Football Truck vanwaaruit de testparen door een enthousiast team van Brand Ambassadors met kennis van de schoen werden ontvangen. Zodra de schoenen waren aangemeten, waren de deelnemers klaar voor actie. Klaar voor de uitdaging. Klaar voor het adidas X Crazyfast Speedparcours.
Het X Crazyfast Speedparcours bestond uit verschillende elementen met én zonder bal waarin deelnemers konden laten zien over de juiste snelheid en techniek te beschikken. Zodra de rode knop werd ingedrukt ging de teller lopen en raasden de deelnemers 1 voor 1 over het speedparcours. Nadat aan het einde de goal gemaakt was, snelden zij zich weer terug naar de rode knop om de timer te stoppen. Pijlsnel, net als hun helden op het voetbalveld. Wie was de snelste van de dag?
Per 10 minuten raasden er op deze manier 30 kinderen over het speedparcours. Allen met de adidas X Crazyfast aan de voeten.
Zo vlak voor de start van het seizoen bleek het ideale moment om de keuze voor nieuwe voetbalschoenen te maken, en voor ouders het moment om te zien welke maat schoenen de kinderen op dit moment nodig hebben.
Na afloop van de activatie werden alle deelnemers verwelkomd in het stadion, waar hun helden een open training afwerkten. Veel van hen, net als zij die middag, op de adidas X Crazyfast.
Wij danken adidas & CIP Marketing voor de prettige samenwerking. Ook een activatie voor jouw merk? Wij denken graag mee en leveren altijd kosteloos een voorstel af.
Dat kan. Wij komen graag langs om de mogelijkheden te bespreken en koppelen hier altijd kosteloos een voorstel aan. Zo weet jij altijd waar je aan toe bent, en zit je nergens aan vast.